Nawigacja
STRONA GŁÓWNA
PATRON SZKOŁY
MISJA SZKOŁY
MODEL ABSOLWENTA
20 LAT III LO (1989-2009)
REKRUTACJA 2024/25
EKOPRACOWNIA OZE
Konkurs OZE
Kalendarz roku szkolnego
MATURA
PODRĘCZNIKI
PEDAGOG SZKOLNY
BIBLIOTEKA
GODZINY DZWONKÓW
GALERIA
Podstawowe dokumenty
MATEMATYKA
ARCHIWUM NEWSÓW
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
Konsultacje dla rodziców
Rada Rodziców
SZAFERADA 2024
Pielęgniarka
ZFŚS
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
WDŻ
PATRON SZKOŁY
MISJA SZKOŁY
MODEL ABSOLWENTA
20 LAT III LO (1989-2009)
REKRUTACJA 2024/25
EKOPRACOWNIA OZE
Konkurs OZE
Kalendarz roku szkolnego
MATURA
PODRĘCZNIKI
PEDAGOG SZKOLNY
BIBLIOTEKA
GODZINY DZWONKÓW
GALERIA
Podstawowe dokumenty
MATEMATYKA
ARCHIWUM NEWSÓW
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
Konsultacje dla rodziców
Rada Rodziców
SZAFERADA 2024
Pielęgniarka
ZFŚS
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
WDŻ
Download
Misja Szkoły
Misja szkoły
Misją III Liceum Ogólnokształcącego w Gorzowie Wlkp. są słowa Jana Pawła II:
„W wychowaniu chodzi głównie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem – o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, aby więc poprzez wszystko, co ma, co posiada, umiał bardziej i pełniej być człowiekiem, to znaczy ażeby również umiał być nie tylko z drugim, ale także dla drugich”.
Przemówienie w UNESCO (02.06.1980)
Chcemy to osiągnąć poprzez:
§ wspieranie uczniów w ich rozwoju osobistym (w wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, zdrowotnym, estetycznym, moralnym, duchowym),
§ rozwijania dociekliwości poznawczej ukierunkowanej na poszukiwanie prawdy, dobra i piękna w świecie,
§ uczenie odpowiedzialności za siebie i innych, godzenie wolności własnej z wolnością innych,
§ wskazywanie drogi do osiągania celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie,
§ uczenie szacunku dla dobra wspólnego jako podstawy życia społecznego.
Misją III Liceum Ogólnokształcącego w Gorzowie Wlkp. są słowa Jana Pawła II:
„W wychowaniu chodzi głównie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem – o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał, aby więc poprzez wszystko, co ma, co posiada, umiał bardziej i pełniej być człowiekiem, to znaczy ażeby również umiał być nie tylko z drugim, ale także dla drugich”.
Przemówienie w UNESCO (02.06.1980)
Chcemy to osiągnąć poprzez:
§ wspieranie uczniów w ich rozwoju osobistym (w wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, zdrowotnym, estetycznym, moralnym, duchowym),
§ rozwijania dociekliwości poznawczej ukierunkowanej na poszukiwanie prawdy, dobra i piękna w świecie,
§ uczenie odpowiedzialności za siebie i innych, godzenie wolności własnej z wolnością innych,
§ wskazywanie drogi do osiągania celów życiowych i wartości ważnych dla odnalezienia własnego miejsca w świecie,
§ uczenie szacunku dla dobra wspólnego jako podstawy życia społecznego.